- Hotelovú izbu je možné obsadiť v deň príchodu na pobyt po 14:00 hod. Prihlásiť sa na pobyt je potrebné na recepcii hotela najneskôr do 18:00 hod. V prípade, že hosť nenahlási neskorý príchod /príchod po 18:00 hod. (Hotel Banderium/ďalej len ubytovateľ/ si vyhradzuje právo izbu predať z dôvodu nenastúpenia na pobyt.
K rezervácii potrebujeme číslo kreditnej karty s číslom expirácie, ktorú nezaťažujeme. Použijeme iba v prípade „nepríchodu“ alebo nezaplatenej konzumácii z minibaru.
- Izbu treba uvoľniť v deň odchodu do 11.00 hod. Hosť je povinný sa odhlásiť pri odchode na recepcii. Hotel môže v prípade neskorého odchodu hosťa z izby /po 11:00hod./ účtovať poplatok. Nárok na ubytovanie na ďalšiu noc po úhrade poplatku hosťovi neprináleží.
- Cena ubytovania nezahŕňa raňajky a daň za ubytovanie pre mesto Komárno .
- Za poplatok 15 € / auto / noc, si hosť môže doobjednať strážené parkovisko, taktiež stravu v hotelovej reštaurácii /obed, večera/ za aktuálnu cenu (informujte sa na recepcii).
- Otváracia doba reštaurácie: cez týždeň od 07:00 do 00
- cez víkend od 8:00 do 21:00
Storno podmienky:
- – pri zrušení rezervácii 2 dní pred príchodom storno poplatok je 100%
- Hosť ručí za škody, ktoré ubytovateľovi spôsobil počas svojho pobytu. Vzniknuté škody ubytovateľovi uhradí v plnej výške pri odhlásení.
- Nájdené veci sa hosťovi zasielajú poštou na základe písomnej žiadosti, pričom hosť hradí všetky náklady s tým spojené. Nájdené veci sa uskladňujú v hoteli po dobu 1 mesiaca.
- Pobyt hostí v hoteli a v areáli poskytovateľ ďalej upravuje Ubytovací poriadok a Návštevný poriadok, ktorý je pre hotelových hostí záväzný bez výnimky.
- Pokiaľ by jednotlivé ustanovenia týchto Všeobecných podmienok ubytovania boli alebo sa stali neúčinnými či neplatnými, nedotýka sa tým účinnosť či platnosť ostatných ustanovení.
- Poskytovateľ neručí za prípadné úrazy počas pobytu, len v prípadoch, ak by poskytovateľ konal hrubo nedbanlivo alebo úmyselne.
- Hotel môže ubytovať len hosťa, ktorý je riadne prihlásený a zapísaný do ubytovacieho systému s požadovanými údajmi. K prihláseniu je hosť povinný predložiť recepčnej platný doklad / OP, Pas, alebo vodičský preukaz/ v zmysle zákona o ochrane osobných údajov v platnom znení. Poskytnutím osobných údajov dáva hosť súhlas k ich spracúvaniu v databáze a v informačnom systéme spoločnosti. K zabezpečeniu ochrany osobných údajov ubytovávaných klientov má spoločnosť DREAM spol. s.r.o. spracovanú bezpečnostnú dokumentáciu, s osobnými údajmi pracujú osoby poučené v zmysle zákona o ochrane osobných údajov.
- Každá ubytovaná osoba, ktorá nie je občanom SR je povinná v zmysle zákona o pobyte cudzincov v platnom znení, poskytnúť potrebné údaje na vyplnennie tlačiva ” Hlásenie pobytu” pre cudzineckú políciu. Hosť je povinný uviesť údaje pravdivo a úplne.
- V čase od 22.00 hod. do 7.00 hod. musí hosť dodržiavať nočný pokoj, v opačnom prípade si poskytovateľ vyhradzuje právo na okamžité skončenie pobytu bez nároku na odškodnenie /bez nároku na vrátenie neodbývanej hodnoty rezervácie/.
- Za hotovosť a cenné veci zodpovedá hotel iba v tom prípade, ak sú uložené v hotelovom trezore.
- Objednávateľ doručením rezervácie na recepciu, zaplatením zálohy za pobyt alebo ubytovaním sa v hoteli potvrdzuje, že sú mu tieto podmienky známe a s ich obsahom súhlasí.
- Z ubytovacieho zariadenia môže byť vykázaný ubytovaný hosť, ktorý i napriek upozorneniu poruší ubytovací poriadok, nočný pokoj alebo iné predpisy, správa sa neeticky a v rozpore s dobrými mravmi, resp. neuposlúchne pokyny personálu hotela. Vykázaný hosť stráca nárok na vrátenie neodbývanej hodnoty pobytu. Ak hosť dobrovoľne neopustí hotela, ubytovateľ požiada o zakročenie príslušníkov policajného zboru SR.
Rekreačný príspevok:
- Poskytujeme účtovný doklad k poskytnutiu príspevku na rekreáciu, ak zakúpite pobyt v našom hoteli. Platba je možná vopred formou úhrady faktúry, alebo platbou na mieste v hotovosti alebo s kartou. (Potrebujeme fakturačné údaje a mená ubytovacích osôb.) Bližšie informácie: info@banderium.sk
- Ak hosť požaduje doklad z elektronickej registračnej pokladnice (v prípade platby v hotovosti alebo platobnou kartou ) spolu s ďalším dokladom s označením mena hosťa (Potvrdenie – zoznam hostí ), tieto dokumenty požadujte od službu konajúcej recepčnej /recepčného.